Visie nader bepalen en vormgeven
Het hebben van een visie is voor ieder bedrijf een belangrijk instrument.
Daarom nemen we de bestaande visie eens stevig onder de loep. Die analyse zal moeten leiden tot het in kaart brengen van niet alleen de sterke maar zeker ook de zwakke kanten van uw bedrijf.
We gaan samen informatie verzamelen over uw product of diensten, doelen, doelgroep en concurrenten. Ook op omstandigheden waar uw bedrijf geen invloed op heeft. Zo brengen we alles wat van belang is in kaart.
We kennen de feiten, dus maak u geen zorgen: we hoeven geen tijd te verspillen aan het bespreken van basiskennis tijdens de brainstorm. Na deze brainstorm weten we alles van uw bedrijf, over wat u wilt en wat uw bedrijf uniek maakt.
Nu we veel bruikbare informatie hebben gaan we bepalen hoe we deze informatie zullen gaan gebruiken.
Met wie, wanneer en op welke wijze?
U bepaalt!
De nieuwe merkstrategie en positionering
Wanneer we helemaal op de hoogte zijn van uw bedrijf is het tijd om uw merkpositionering te bepalen. Een duidelijk overzicht van uw huidige situatie en positie in de markt en een overzicht van de gewenste situatie: waar in de markt zou u willen staan?