Uw klanten

Het enthousiast maken van uw klant zit ‘m bovenal in een proactieve houding. Behandel uw klanten zoals klanten behandeld willen worden!
Het koopgedrag van uw klant is in een razendsnel tempo veranderd.

Wacht niet af tot uw klant naar een concurrent gaat, maar zorg ervoor dat de klant voor u kiest.

Geef de klant de aandacht die het verdient.

blije-klanten.jpg

Weet u het antwoord op onderstaande vragen?

  1. Een enthousiaste klant heeft een verhaal. Bent u daarvan op de hoogte?
  2. Geeft u aandacht aan uw klant omdat het leuk is?
  3. Hoe klantgericht bent u?
  4. Service is en blijft simpel of niet? 
  5. Is uw tevreden klant een ambassadeur van uw bedrijf?
  6. Doet u iets extra’s om uw klant te behouden?
  7. Kent u zijn of haar verwachtingen?
  8. Waar worden uw klanten blij van?
  9. Toont u veerkracht en bent u creatief?

Uw klanten brengen kunnen u veel goeds brengen!